BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

SILA LIKE (:

Tuesday 1 November 2011

Yazza ! sudah lama tak update kan weh bloggie aku ny ? MISS KAU DOE BLOG ! :)

Assalamualaikum ?? :)

Haii semua , selamat malam .
Alamakk , dah berapa lamakan aku tak update blog aku ny .
Subhanallah ! rindu kau blogg :D
Rindu korang semua tahu . Hihi
Aku nak share citer ny , hari Sabtu hari tuh aku pergi Penang tau .
Best gilaa bapak ar .
Beli tudung lha , baju lha apa lha mcm-2 doe .
Yang penting aku esok mlm yang masa hari Ahad tuh , aku ada topup time tuh kan weh then aku ada lha nak topup ayah aku punya num sekalai titibe ada 1 mamat ny kan ? dia asyik pandang-2 aku . aku ponn pandang leww dia , sampai aku masuk kereta ponn dia pandang . :D *malu aku doe !
Dia handsome weh , kalau kau tengok dia ponn kau tergugat lha perempuan . hikhok -,-
Sabar je lha weh ! yang penting aku suka tengok muka dia SWEET :)


Grrr , dahdah nak iron baju lha . esok schl aku ada m'ural apa jadah entah . so , byeeee korang !
Assalamualaikmu ? ;)




0 comments: